Cart Contents    Checkout    Log In   
       
Conditions of purchase
Splošni pogoji
Kupec z oddajo naročila (Internet, SMS, telefon, fax, naročilnica) sprejema splošne pogoje poslovanja.

Dobava in dostava
Naročeno blago ostane do poravnave celotne kupnine v lasti družbe MOMARA. Pridružujemo si pravico dostave proti plačilu samo po povzetju. Vse izdelke kupcu paketno dostavlja pogodbeni partner Pošta Slovenije na kupčev naslov v Sloveniji pod njihovimi pogoji in določbami. Strošek poštnine je 3,60€. Kupec plača stroške dostave in račun za izdelke ob prevzemu. Izdelke na zalogi vam dostavimo v treh dneh v dopoldanskem času, računano od dneva potrditve kupčevega naročila.

Razprodani izdelki
Spletna stran avtomatsko izloči izdelke iz ponudbe, ki niso na zalogi in s tem kupca obvaruje pred nevšečnostmi. V primeru da bi se zaradi napake zgodilo naročilo izdelka, ki ni na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V vsakem primeru bo kupec obveščen po elektronski pošti o roku dobave izdelkov, ki niso na zalogi ali nadomestnem izdelku.

Cene in plačilo
Cene vseh izdelkov so izražene v EUR in vsebujejo DDV. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Slike izdelkov so ilustrativne in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe. Kupec plača blago z gotovino ob prevzemu po dostavni pošti Pošti Slovenije- po povzetju ali osebno na sedežu podjetja, s čimer ni potrebno plačilo poštnine. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Zakonske zahteve določajo, da se pogodba hrani v arhivu podjetja 10 let. Dostop bo mogoč osebno na sedežu podjetja ali preko elektronske pošte.

V ponudbi (razen poštnine) ni stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva, ki nakup preko spleta razlikujejo od običajnih tarif.

Vračilo in Reklamácija
Vsakemu našemu kupcu omogočamo, da v 30 dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez navedbe razloga in kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 30-ih dneh od prejetja blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga. Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov prodajalca.

Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

Rok za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe začne teči od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati


Varstvo otrok
Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovitost sistem obravnavanja pritožbe in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanje samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Continue
Contact Us
Conditions of purchase
Privacy Notice
About Us
Shopping on momara.si
Contact Us
Conditions of purchase
Privacy Notice
How to shop on momara.si
Specials
New products
About momara.si
Sokker fra Danmark
Slovensko English          
Bookmark and Share